افزایش رتبه سایت با چند نکته کاربردی در سئو تصاویر

اما مشکلی که با کپی کردن تصاویر در سئو سایت رخ می دهد، رعایت نکردن قانون سئوکار اصفهان کپی رایت است. اینکه کاربران برای خواندن محتوای شما زمان صرف کنند برای گوگل این معنی را دارد که این محتوا دقیقا همان چیزی است که کاربر با جستجوی این کلمه کلیدی به دنبال آن بوده است. می توانید سرعت را در سیستم عامل های مختلف تست کنید و ببینید دقیقا چه عاملی موجب کاهش سرعت سایت می شود. راه دیگر که با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس و یک افزونه جانبی انجام میشود، بسیار سادهتر و حرفهایتر است. بنابر این باید با توجه به درک مشتری تان از سئو آنها را در گزارش تان بگنجانید.

بنابراین با توجه به تمام مواردی که گفتم، همیشه سعی کنین تمام کاربرای خودتون رو در نظر داشته باشین و کاملا بهشون توجه کنین. از زمان شروع فعالیت های اقتصادی در فضای اینترنتی شما نیاز به مشاور سئو دارید .در زمان راه اندازی وطراحی سایت، مشاوره سئو در انتخاب اسم خاص که مناسب و مرتبط با نوع فعالیت ، انتخاب نام دامنه ، انتخاب شرکت ارائه دهنده هاست و امکانات مورد نیاز سایت و … هرچند امروزه پیش رفت زیادی در زمینه طراحی وب سایت حاصل شده است و قدرت استفاده از وب سایت در زمینه تجارت الکترونیک ، اطلاع رسانی و زمینه تبلیغاتی شرکت های خصوصی و دولتی و … گوگل نیز سایت هایی را که در دوره های زمانی مشخص محتوای خود را به روز رسانی می کنند سریعتر ایندکس خواهد کرد. استراتژی مربوط به سایت نوشته و محتوا قدم به قدم وارد و بروز رسانی شود. یکی از اولین کارهایی که باید انجام داد این است که یک report crowl بگیریم و یا به سایت SEMrush مراجعه کرده و بخش Siteaudit از کادر سمت چپ را انتخاب کنید و آدرس وب سایت خود را وارد کنید تا گزارش از ارروهای سایت به شما بدهد. به عنوان مدیر سئو یک سایت فروشگاهی این سوال را از خود بپرسید: برای رتبه گرفتن صفحات دسته بندی محصولات ابتدا باید روی کدام بخش تمرکز کنم؟

اهمیت این موضوع آنجاست که ایجاد لینک های باکیفیت برای یک پست وبلاگ می تواند آن را به سرعت از صفحه دو به یکی از 3 رتبه اول گوگل منتقل کند! شما میتوانید از طریق انواع لینکسازی و ایجاد پست مهمان، این اعتبار را به دست آورید. مزیت اینکه کاربران باز هم به سایت برگردند این است که معمولا افراد از سرویسی که مکرراً به آن مراجعه می کنند در شبکه های اجتماعی و یا پست وبلاگ شان نام می برند. سئوی تکنیکال یکی از بخش های مهم سئو سایت است و مربوط به اقداماتی می باشد که سایت را به گونه ای از نظر فنی بهینه سازی می کند تا برای موتور های جستجوی گوگل قابل درک باشد.

شاید هم اکنون نیز خیلی از این تکنیک ها را خودتان استفاده می کنید و ندانید که این موارد سئوی تکنیکال است. شاید درک این موضوع برای کسی که تازه میخواهد با سئو و بهینه سازی آشنا شود سخت باشد، پس بهتر است معرفی سئو کلاه سیاه را مطالعه کنید تا بهتر با این موضوع آشنا شوید. در واقع سئو مجموعهای از روشها و تکنیکهاست که با کمک آن میتوانیم در رتبهبندی گوگل جایگاه خوبی به دست بیاوریم. این متریک به ما کمک می کند که تشخیص دهیم محتوای مان را چگونه باید بهبود دهیم تا ترافیک رایگان بیشتری بدست بیاوریم. البته هیچ نرخ پرش استانداردی وجود ندارد و این بسته به حوزه فعالیت کسب و کار، مختصات جغرافیای هدف و دستگاهی که کاربر با آن سایت را پیمایش می کند دارد. بهینه سازی داخلی سایت توسط کارشناس سئو شباهت زیادی با تولید محتوای سئو شده دارد با این تفاوت که افزایش سرعت سایت، بررسی تصاویر و متن جایگزین آنها، آنالیز و بهبود تگها و … ما به عنوان سئوکار باید تفاوت انواع رندرینگها را بدانیم تا بتوانیم درخواست خود را از تیم فنی پیگیری کنیم.

تفاوت این متریک با مورد هفتم یعنی مدت زمان حضور کاربر در صفحه در این است که در Dwell Time کاربر لزوما باید از SERP به سایت ما برسد ولی در شاخص هفتم کاربر می تواند از هر منبعی مثل شبکه های اجتماعی، ریپورتاژ و … اگر پیوندها ناخواسته هستند و با نیت سئو منفی توسط رقبا! سئو قدرتی فوق العاده در ایجاد ترافیک بیشتر، افزایش نرخ تبدیل، افزایش آگاهی از برند و در نهایت پیشی گرفتن از رقبا به شما می دهد. اندازه گیری صحیح KPI برای اثبات ارزش کارتان به مشتری و ایجاد اطمینان خاطر برای بازگشت سرمایه (ROI) ضروری است.

در طول انجام فرایند سئو با اندازه گیری شاخص هایی می توانیم میزان بهبود وضعیت سئو وب سایت را مشاهده کنیم. گوگل با الگوریتم Mobile First نشان داد که به تجربه کاربری مطلوب کاربران اهمیت زیادی می دهد. گوگل بعد از اینکه سایت ها را با استفاده از الگوریتم google dance به صفحه اول آورد، سپس نرخ کلیک آنها را مورد برسی قرار میدهد تا ببیند این سایت ها تا چه اندازه میتوانند برای کاربران جذاب باشند و چه میزان کلیک را میتوانند به خود اختصاص دهند. به عملیاتی که روی یکی از صفحات سایتمان انجام میدهیم تا رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست آورد، سئو seo می گوییم.

به همین دلیل در سال های گذشته موتورهای جستجو را مسبب کاهش کیفیت محتوا در فضای وب می دانستند که امروزه به لطف قوانین SEO این توصیفات کمتر شنیده می شود. سایت مستر پیپر با به کارگیری بهترین برنامه نویسان و طراحان وبسایت با تخصص در زمینه های ui و ux و انواع فریمورک های جاوا اسکریپت مفتخر به انجام انواع پروژه … با اینکه سرعت انتشار خبر با اهمیت است، اما نباید از کیفیت آن غافل شوید. این چک لیست به شما کمک می کند در فرایند نوشتن و انتشار مقاله در سایت، تمام کارهای مهم و کلیدی را انجام بدهید و مورد مهمی از قلم نیفتد. تسلط بر این مبحث در هنگام تهیه گزارش و اثبات ارزش کارهای انجام شده توسط شما به عنوان سئوکار امری حیاتی است. زیر نظر داشتن شاخص های عملکرد صحیح سئو برای موفقیت امری حیاتی است.

در واقع تنها با بررسی انواع شاخص کلیدی عملکرد سئو یا همان KPI های سئو است که می توانیم بفهمیم هدف تعیین شده چقدر محقق شده است. اهمیت بررسی این متریک آنجا مشخص می شود که سایت با وجود دریافت ترافیک ماهانه بالا فروش یا درخواست خدمات آنچنانی نداشته باشد. البته این قوانین در سال های گذشته دچار تغییر شده و امکان تغییر مجدد آن نیز وجود دارد. ما به آنالیز سئو رقبا شما می پردازیم و با ارائه گزارش کامل از مواردی که رقیب های شما انجام داده اند و نتیجه گرفتند و اینکه شما چگونه میتوانید از این اطلاعات برای سایت خود به بهترین شکل استفاده کنید، به رشد چشمگیر سئو سایت شما کمک خواهیم کرد. در حالت عادی ما 3 صفحه مشابه با یک کلمه کلیدی داریم، گوگل به صورت دلخواه یکی از آنها را انتخاب کرده و به نتایج جستجو می برد اما احتمالا به دلیل مشابه بودن این صفحه با صفحات دیگر، اعتبار زیادی به آن نمی دهد. در صورتی که با دنیای بازاریابی اینترنتی آشنایی داشته باشید در هنگام انجام پروژه های سئو دید بهتری نسبت به بازار آن کسب و کار دارید و به راحتی می توانید صفحات هدفمند تری را برای افزایش رتبه در گوگل انتخاب کنید.

یکی از روشها برای انتخاب عکس مناسب، انتخاب عکسهایی است که با موضوع محتوا و سایت ما همخوانی داشته باشند. بعد از انتخاب نوع مناسب فایل و تغییر اندازه فایل تان، حال باید سایز آن را کاهش دهید. برای مشاوره درباره سفارش ورودی گوگل و بازدید مستقیم و هر نوع بازدید به صورت اصولی، از طریق ایدی تلگرام با ما تماس بگیرین… برای اینکه چطوری اینکارو بکنید می تونید از خدمات مشاوره رایگان سئو میموس استفاده کنید. استفاده از تکنیک های CTA در صفحه کاربران را به کلیک و تعامل بیشتر تشویق می کند. Dwell Time نقش بسیار مهمی را در الگوریتم RankBrain گوگل بازی می کند. در دنیای اینترنت و وب امروزی، سئو نقش کلیدی غیرقابل انکاری داشته و میتواند شما و کسبوکارتان را در مسیر موفقیت قرار دهد. کلمات کلیدی برتری که احتمال زیاد منجر به فروش می شوند. دریافت ترافیک ارگانیک زیاد می تواند شاخصی برای نمایش تاثیر مثبت سئو باشد.

برای مثال یک فروشگاه اینترنتی فقط گزارشی از بهبود رتبه ها و افزایش بازدید نمی خواهد چنین کسب و کاری باید با مشاهده افزایش فروش عملکرد مثبت سئو سایت اش را حس کند. بهعنوانمثال اگر امنیت وبسایت شما درست باشد گوگل به آن یک امتیاز مثبت خواهد داد. اگر یک درگاه خبری آمریکایی درباره چیزی در کالیفرنیا گزارش میدهد، گوگل نیوز آن را نشان میدهد. اگر چه این کار نرخ پرش صفحه را بالا می برد اما جای نگرانی ندارد. به جای اینکه همه کلمات کلیدی که رتبه دارید را هر روز بررسی کنید 5 کلمه کلیدی برتر کسب و کارتان را بشناسید. یکی دیگر از شاخص هایی که باید توسط هر سئوکاری مدنظر قرار گیرد میزان سختی کلمه کلیدی است. برای اینکه وب سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو و رتبه های برتر قرار گیرد باید یک فرد و یا یک تیم همیشه کار سئو سایت شما را انجام دهند و این کار وظیفه یک سئو کار یا مهندس سئو می باشد. 3. ابزارهای بررسی رقابت کلمات کلیدی: این نوع از ابزار سئو که در آپسئو قرار دارد برای بررسی میزان رقابت در جستجوی یک کلمه کلیدی مشخص مورد استفاده قرار می گیرد. اکنون میدونیم که بهترین نوع الگو قرارداد سئو چیه و دقیقاً چه مسائلی رو در خصوص اون باید رعایت کرد.

مزیت اصلی استفاده از KPI این است که هدف ها در یک کسب و کار غالبا کلی و تفسیرپذیر هستند و بدون ارزیابی دوره ای KPI ها مشخص نیست که هدف مورد نظر چه میزان محقق شده است. در فروشگاه های اینترنتی که غالبا صفحات دسته بندی را برای رتبه گرفتن سئو می کنیم پایین بودن نرخ پرش اهمیت دوچندانی دارد. ممکن است به بهینه سازی سایت حرفه ای حساس بوده باشید و سایتتان را بر اساس اصول سئو طراحی کرده باشید و در نتیجه، خدمات سئو سایت حرفه ای زودتر نتیجه بدهد؛ اما افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه در گوگل برای سایت های تازه تاسیس، حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارد. 1. باید تصاویر با کیفیت بالا (حداقل ۱۲۰۰ پیکسل عرض) داشته باشید . در غیر این صورت واضح است که محتوایی که در صفحه گذاشته اید با قصد کاربران از جستجو آن عبارت و کلمه کلیدی ارتباطی ندارد. سپس با آپلود کردن تصویر روی وردپرس، افزونه ای که برای بهینه سازی تصاویر در وردپرس نصب کرده اید وارد عمل شده و تا حدودی سایز تصاویر را پایین می آورند. با گذشت زمان باید تعداد جستجوهایی که کلمه برندتان را در خود دارند افزایش پیدا کند. چون اولین چیزی که در سرپ توجه کاربر را به خود جلب می کند این بخش است.

بلکه کمک می کند تا به ترافیک مرتبط تر و معنی دارتری دست پیدا کنید و در نتیجه کاربران سایت را بلافاصله ترک نخواهند کرد و نرخ تبدیل افزایش می یابد. اگر این شاخص بالا باشد به این معنی است که سایر رقبا در حوزه کسب و کار شما به شدت در حال استفاده از این کلمه کلیدی هستند و رتبه گرفتن در آن کار سخت تری است. KPI باید دارای هدف مشخص در آن کسب و کار باشد و اطلاعات بازه زمانی مشخصی را نمایش دهد. KPI سئو مقداری قابل اندازه گیری است که میزان اثربخشی سئو را نمایش می دهد.

در واقع KPI های سئو همین مقادیر قابل اندازه گیری است که میزان اثربخشی SEO را نشان می دهد. به همین دلیل است که بسیاری از رهبران صنعت AIOSEO را به عنوان مبتدی ترین پلاگین SEO WordPress SEO اعطا می کنند که هم آسان و هم قدرتمند است! برای مثال در تصویر زیر مشاهده می کنید که سایت فعال در زمینه الکترونیک و صنعت برق با انتشار محتوای بی ربط در وبلاگ اش در کلمه کلیدی مربوط به ست کردن رنگ ها در لباس رتبه دارد! اهداف سئو شما باید با اهداف کلی کسب و کار همسو باشد. با این کار سایت شما در معرض دید افراد متخصصی که در عرصه کسب و کار شما فعال می باشند ، قرار میگیرد. معمولا برای اندازه گیری میزان پیشرفت سئو، این مقادیر با مقادیر رقبا مقایسه می شود. در صورتی که ممکن است یکی از رقبا (که احتمالا منابع مالی بیشتری دارد) با ایجاد صفحه ای مانند “مقایسه برند شما در مقابل برند خودش” روی کلمه برند شما ورودی بگیرد! متخصصان سئو سعی می کنند با انجام لینک سازی طبیعی، این سیگنال را به گوگل بدهند که سایتشان اینقدر محبوب است که به آن لینک میدهند.

سئو تکنیکال موارد ساختاری و فنی بسیاری را شامل می شود و اجرای درست هر کدام نیاز به تخصص در زمینه سئو دارد پس پیشنهاد می کنیم برای به کار بردن هر تکنیکی با متخصصان سئو مشورت کنید. این شاخص مدت زمانی را که از کلیک کاربر روی سایت ما در صفحه نتایج گوگل شروع می شود و تا وقتی که با زدن دکمه back به گوگل باز می گردد نمایش می دهد. این شاخص توسط Moz ارائه می شود و از 1 تا 100 وضعیت اعتبار سایت در گوگل را نمایش می دهد. مقالات سایت moz و ahref ( به شرط داشتن توانایی خواندن متون انگلیسی ) بسیار مفید میباشد. این متریک را می توانید با استفاده از ابزار Moz بررسی کنید. File editor: امکان ویرایش فایل های txt به طور مستقیم و در خود داشبورد وردپرس با این ویژگی فراهم می شود. سایتی که توسط گوگل برای نمایش در موقعیت فیچر اسنیپت انتخاب می شود بیشترین کلیک و بازدید را از آن خود می کند.

علاوه بر این تولید محتوای خوب برای بازدیدکنندگان منجر به افزایش بازدید و علاقه کاربران به وبسایت شما می شود. خوب خودتان می توانید حدس بزنید که چه درصد بالایی از بازدید کنندگان سایت خود را از دست خواهید داد، علاوه بر این سرعت بارگذاری سایت تاثیر مستقیم بر روی سئو وردپرس دارد و این یعنی سایت های سریع تر می توانند ورودی بیشتری را از گوگل نسبت به سایت های کندتر دریافت کنند. در رابطه با هدف استفاده کردن از بهترین روش ها برای نحوه نوشتن توضیحات متا در یک سایت، باید گفت که این هدف بسیار ساده بوده و برای این است که کاربری که در حال جستجو از اینترنت می باشد را مجاب کنید تا بر روی لینک شما کلیک کند. بک لینک های با کیفیت از سایت های با DA بالا هم موجب افزایش اعتبار دامنه می شوند. اما اگه به هر دلیلی تصمیم گرفتید که ساختار URL هاتون رو عوض کنید حتماً URLهای قدیمیتون رو ریدایرکت کنید (Redirect 301) به URL های جدید. علائم غیرمرتبط ، علامت سوال ، تولید خودکار url می تواند سئو سایت وردپرس را با مشکل مواجه کند. این کار برای موتورهای جتسجو بسیار با اهمیت است.

قابلیت نشانه گذاری: آیا صفحات شما واقعاً در موتورهای جستجو نمایه می شوند؟ شما باید با حذف این جستجوها و تحلیل سایر کلمات کلیدی که کاربران را به سایت شما هدایت کرده استراتژی صحیحی برای سایت تعیین کنید. از فیچر اسنیپت در سئو با عنوان رتبه صفر یاد می شود! شاید بتوان از این شاخص ها با عنوان KPI های اولیه و خام سئو هم یاد کرد. سئوی تکنیکال برخلاف تصور خیلی از افراد ترسناک و سخت نیست، البته اگر اصول اولیه ی آن را یاد بگیرید. برخلاف HTML و CSS نمیتوان آن را به تدریج تجزیه کرد. HTML و تصاویرتان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه عناصر مهم پوشش داده شده و با اطلاعات صحیح همراه هستند. تنها باید در بخش head صفحات html استفاده شود. تعداد کلمات کلیدی که در آنها رتبه دارید هم یک شاخص برای بررسی وضعیت سئو سایت می باشد. اگر کسب و کار به صورت Local فعالیت می کند و خدماتی که ارائه می دهد مربوط به منطقه ای است که در آن قرار دارد باید ترافیک محلی ورودی را به عنوان مهمترین شاخص در نظر بگیرید. البته در همه کسب و کارها چنین برداشتی نمی توان داشت. اما با گذر زمان می توان با بررسی این متریک انتظار بهبود را در آن داشت.

مشکلاتی که با آنها درگیر هستیم از همان جنس است، مانند افزایش ترافیک سایت و جلوگیری از نشر محتوای تکراری. مطمئن شوید که نقشه سایت XML شما آپدیت است زیرا شما نباید بودجه با ارزش خزش خود را در صفحات تکراری یا URLهای خراب هدر دهید. در نهایت باید مطمئن شوید که SSL تان فعال است. مطمئن شوید که هر قطعه از محتوا فقط روی یک یا دو کلمه کلیدی متمرکز باشد و از تکرار بیش از حد عبارات کلیدی بپرهیزید. آیا میدانید که فقط با درج نام کاربری و ایمیل خود میتوانید به جمع متممیها بپیوندید؟ و چگونه می توان وضعیت سئو آنها را بهبود داد تا با نمایش در صفحه نتایج گوگل موجب جذب بازدیدکننده بیشتر شوند. می توان اینطور گفت که به کمک تگ کنونیکال می توانیم صفحات را برای گوگل رتبه بندی کنیم. البته نمی توان لیست KPI مشخصی برای همه کسب و کارها ارائه داد. اگر هم کلمه ای پر جستجو پیدا کردید که CTR بالا و نمره دشواری پایینی دارد بلافاصله برای کسب رتبه در آن اقدام کنید. در مقاله قبلی در مورد CTR و روش های بهبود نرخ کلیک مفصل توضیح دادم. بهتر است به جای آن ترکیبی از میانگین آمار نمایش، درصد CTR و میانگین رتبه را بررسی کنید.

وجود این حجم بالا از داده خام به جای اینکه به شما از وضعیت موجود بینش عمیق تری بدهد باعث سردرگمی بیشتر می شود. اگر تعداد بک لینک های سایت به طور ناگهانی افزایش یابد احتمال پنالتی شدن و آسیب به سئو سایت وجود دارد. بنابراین، بهینه سازی وب سایت در دیده شدن کسب و کار دیجیتال افراد و رونق یافتن آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. وقتی KPI سئو را به درستی تحلیل کنید متوجه می شوید که در هر لحظه انجام کدام کار بیشترین تاثیر را در وضعیت کسب و کار خواهد داشت. گاهی حتی لازم است این تقسیم بندی را برای هر موضوع هم جداگانه انجام دهید. گاهی اوقات مواردی پیش می آید که صاحبان سایت به طور تصادفی صفحات را از خزیدن موتورهای جستجو مسدود می کنند.

بررسی جامعی انجام داده و تصمیم بگیرید که کدام فایل ها می بایست از دید موتورهای جستجو مخفی مانده و کدامیک می بایست قابل دسترس برای آنها باشد. را در هر جایی از فایل robots.txt می توانید درج کنید. جاوا اسکریپت فراتر از توسعه front-end گسترش یافته است، یعنی جایی که شروع شد. کارتان را باید از اهداف کسب و کاری که سایت اش را سئو می کنید شروع کنید. اندازه گیری ترافیک ارگانیک جدید هم می تواند به شما در مسیر نیل به اهداف کسب و کارتان کمک کند. گوگل برای اینکه وب سایت ها را در بهترین جایگاه خود قرار دهد از الگوریستم های مختلف استفاده می کند. خزنده یا ربات خزنده به زبان ساده به برنامه کامپیوتری گفته میشود که محتوای صفحات مختلف را فراخوانی و بررسی میکند. اگر SSL شما غیرفعال است باید گواهی SSL تان را از پنل هاستتان بصورت رایگان فعال نمایید یا خریداری کنید. همچنین شما با استفاده گوگل سرچ کنسول این خطاها را بصورت تفکیک شده مشاهده نمایید و گزارش بگیرید. موتورهای جستجو می توانند با بررسی مستمر اینترنت و فهرست کردن هر صفحه ای که پیدا می کنند، نتایج را به سرعت در اختیار ما قرار دهند. هر چه تعداد بک لینک های شما بیشتر باشد محبوبیت و اعتبار سایت توسط گوگل بیشتر تلقی می شود و رتبه بهتری به محتوای تان می دهد.

همان طور که مشاهده می کنید در هر سایتی KPI های سئو متفاوت است. پس در صورتی که هر گونه خطایی در این بخش وجود دارد با اولویت بالا نسبت به هر کار دیگری ابتدا آن را رفع کنید. اگر با بررسی KPI ها نتایج مورد انتظار را نمی بینید بهتر است با مشتری تماس بگیرید و به او اطلاع دهید که همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود و به دنبال دلیل آن هستید. از طرفی، گوگل موضوع هک شدن سایت را به مخاطبین اطلاع داده تا به آن ورود پیدا نکنند. با بهبود سئو سایت خود می توانید برای گسترش دیده شدن خود در موتورهای جستجو تلاش کنید . با اندازه گیری دوره ای مجموعه ای از شاخص ها متوجه می شوید که در مسیر درستی پیش رفته اید یا خیر؟ در واقع شما باید بدانید در کجای SERP ایستاده اید تا برای ادامه کار و آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشید. در این وضعیت شما همه زمان و منابع ارزشمندتان را هدر داده اید. برای بهبود سئو تکنیکال و رتبه بندی موتورهای جستجو، سایت شما باید سازگار با موبایل یا به اصطلاح ریسپانسیو باشد.

اگر استراتژی سئو با هدف افزایش آگاهی از برند انجام می شود معیارهای زیر هم می تواند به عنوان KPI در نظر گرفته شود. اگر وبسایت دارای شخص محتوانویس و برنامه نویس و طراح سایت باشد کار سئوکار کمی سبک تر شده و می تواند فقط بر روی سئوی سایت تمرکز نماید. نرخ پرش به شما می گوید چند درصد از کاربران فقط یک صفحه از سایت را می بینند و آن را ترک می کنند. این بخش مربوط به مرتبط بودن محتوای صفحه با عبارتی است که یک نفر جستجو می کند. این ابزار گزارشات خوبی ارائه می دهد اما متاسفانه نسخه رایگان آن با محدودیت هایی رو به رو است.

هچنین سئو داخلی خوبی داشته باشد. نکته سئو: بهبود وضعیت لینک داخلی و درج ویدیو در صفحه در افزایش این متریک تاثیر فوق العاده ای دارد. اگر شما هم بدنبال بهبود رتبه در گوگل هستید و یا اگر می خواهید سایتتان ترافیک زیادی داشته باشد، باید به دنبال رفع خطاهای سایتتان باشید که در اینجا ۱۲ فاکتور مهم در سئوی تکنیکال را با هم بررسی خواهیم کرد. در مرحله ی بعد شما بدنبال سایر خطاهای کد وضعیت باشید، گزارش خزش سایت شما لیستی از خطاها را به شما خواهد داد مانند خطاهای URL از جمله خطای ۴۰۴. برای مشاهده این که صفحه ای ایندکس شده است یا خیر می توانید از روش (site:website url) استفاده کنید. ، شما در صورت تمایل کلمه بله و در صورت عدم تمایل کلمه خیر را ارسال میکنید.

کدُسئو با داشتن تیمی متخصص در زمینه سوشال مدیا می تواند به صورت دورکاری با بالاترین کیفیت ممکن شما را به اهدافتان برساند. 9.ارسال Authority به صفحات با عملکرد ضعیف. یکی از بهترین معیارها برای اندازه گیری عملکرد سئو سایت ترافیک ارگانیک است. جهت سئو سایت ابتدا می بایست وب سایت شما دارای زیر ساخت های فنی سئو باشد و مشکلات فنی آن ابتدا برطرف شده تا بتوان بهترین نتیجه را دریافت نمود. به این ترتیب متوجه می شوید که آیا تلاش های شما برای سئو موثر واقع شده یا خیر؟ به این ترتیب گوگل تشخیص می دهد کدام صفحه در بین نتایج مختلف محتوای ارزشمندتری را برای کاربران فراهم می کند. با بخش های مختلف اون آشنا شدید و با ابزارهایی که باید در اون استفاده بشه هم آشنایی لازم رو پیدا کردید. آن روزهایی که کار با اینترنت به PC و کامپیوتر ختم میشد، تمام شده است و در حال حاضر افراد زیادی از تلفن همراه برای جستجو در اینترنت و گردش در شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.

این روزها بیشتر کسب و کارها در حال رقابت برای رسیدن به صفحه اول گوگل و بخصوص لینک یک گوگل هستند، در واقع بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که در این مقاله به تعریف سئو و انواع آن خواهیم پرداخت. چگونه اهداف کسب و کار و سئو را به یکدیگر مرتبط کنیم؟ برای پیشرفت سایت و بهبود رتبه آن قطعا ساختار هایی که هدفمند وارد شده باشند بهتر از ساختار های بدون چارچوب و هدف مشخص میباشد؛ برای ایجاد معماری محتوایی مراحل زیر را طی کنید. از دیدگاه یک سئوکار اندازه گیری همه داده هایی که سرچ کنسول در اختیارتان می گذارد اشتباه است! برای مثلا صرفا آمار کلیک را در سرچ کنسول مدنظر قرار ندهید. به دو دلیل: اولا اگر کاربران از محتوای سایت تان خوش شان نیاید و سایت را سریع ترک می کنند رتبه تان را در گوگل از دست خواهید داد.

شما فقط می توانید اگر عملکرد یک بیانیه واحد باشد.،کلمات return و براکت های curly را حذف کنید. پس شما نباید با بررسی فقط یک معیار که از گوگل سرچ کنسول مشاهده می کنید موفقیت سئو را ارزیابی کنید. با داشتن یک یک وب سایت می توانید خدمات شرکت خود را به درستی و وضوح به مخاطبانتان نشان دهید و یا یک پایگاه فروش اینترنتی را برای مشتریانتان راه اندازی نمائید. در واقع شرکت ها با داشتن تیم های مختلف در بسیاری از مواقع کارها را منظم و بدون وقفه انجام می دهند. با آموزش سرچ کنسول گوگل، ابزاری فوق العاده را در اختیار دارید که داده های ارزشمندی را درباره وب سایت به شما می دهد.